Tilbud!

Medier og kommunikasjon: En innføring

Opprinnelig pris var: kr 328,00.Nåværende pris er: kr 300,00.

Boken er en innføring i et fagområde som alle må forholde seg til. Forfatteren søker å besvare spørsmål som: Hvilke medieinstitusjoner omgir…

Utsolgt

Kategori:

Beskrivelse

Boken er en innføring i et fagområde som alle må forholde seg til. Forfatteren søker å besvare spørsmål som: Hvilke medieinstitusjoner omgir oss? Hvordan påvirkes vi? Hvordan velger vi medier? Hvordan ser pengestrømmene ut i mediebransjen? Hvor høy er terskelen inn til redaksjonene? Hva er interaktivitet og konvergens? Hvilken politisk innflytelse har mediene? Og sist, men ikke minst – hvilken rolle spiller faget og medieinstitusjonene som endringsfaktorer i samfunnet?

Boken er skrevet for studenter i medie- og kommunikasjonsfag. Den er spesielt beregnet på kurs innenfor økonomisk-administrative utdanninger, men vil også være egnet for mediefag generelt.

 

 

Detaljer

Først publisert: 2003
Språk: Norsk (bm)
Sider: 226
ISBN: 8279350853
Innbinding: Heftet
Author: Tor Bang